Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

IDE-ODA

A hatályos választási szabályok használatával az 5%-os küszöb fölé...
Valódi részvétel a KÖZügyekben, valódi KÉPviselőkkel...
Integrál DEmokrácia ma-holnap - KÉPviselt KÖZvetlen NÉPhatalom
Akár a "legjobbik" Neked az IDE, akár csak a "legkisebb rossz" - a lényeg, hogy X-elj IDE (a listán legalább:)

Linktárunk

Friss topikok

  • 1.szóló: A következő szakmai listákra iratkoztam fel: (a teljesség igénye nélkül:) - szovegirasblog.hu - marketingcommando.hu (Wolf Gábor) - wdm.hu (www.210.hu:) - kaszatamas.hu - vhkklub.hu (Surányi Ferenc)... (2012.03.28. 16:31) Kampány előtt...

Kampány előtt...

2012.03.25. 19:46 1.szóló

IDE is érvényes részletek a Marketingiskola tan-alap-anyagából:

Statisztika: Az ügyfeleim 70%-a, azután, hogy szinte extázisig lelkesedve, hatalmas tervekkel hazamegy tőlünk, SEMMIT nem valósít meg abból, amit tanítottunk neki. Pech. Minden megvolt a sikerhez, csak egy apróság, a kivitelezés maradt el.

A pénz képes felgyorsítani a folyamatot, többszörözni az eredményeket, de csak egy olyan kampányban, ami jól van összerakva. Ha egy gyengén teljesítő vagy veszteséges kampányt sokszorozol meg, akkor egy jó nagy, gyengén teljesítő vagy veszteséges kampányt fogsz kapni. Megsokszoroztad a semmit, vagy akár a veszteséget.

Az a plusz idő, amit rászántál, hogy felméréseket csinálj, a plusz energia, amit beleteszel, hogy még jobb reklámszöveget írj, a plusz információk, amiket eljuttatsz a potenciális ügyfeleidhez, hogy segítsd őket, és kiérdemeld a bizalmukat, a kreatív ötleteid - ezek a legfontosabb befektetéseid, amelyek sikeresebb marketing akciókban fognak megtérülni.

Egy amatőr marketinges "védjegye" az ajánlgatás, tukmálás, győzködés. Mindegy, kinek, minél több embernek. "Népszerűsíteni" kell a cégünket. "Minél többen ismernek minket, annál jobb."

Egy profi marketinges az ideje jó részét azzal tölti, hogy kiszűrje a "tömegből" azokat, akiket NEM kell győzködnie. Akiket érdekel, amivel foglalkozik. Utána pedig nekik kommunikál.

Min kell változtatnod, hogy sikeresebb legyen a marketinged?

"A zsenialitás 1% tehetség, 99% izzadság"
Aki a legtöbb izzadságot (időt, energiát, kreativitást, információt) teszi bele a termékébe, szolgáltatásába és a marketingjébe, az lesz a piacvezető. Tudom, miről beszélek. Ezt most hajnali 2 óra 43 perckor írom, és már több mint egy fél éve dolgozom rajta. Ez lesz a legjobb marketing tanfolyam az országban...

... ha ugyanazt csinálod, mint a konkurenseid, akkor nem csak el fogsz veszni a felcserélhető cégek tömegében, de semmi okot nem adsz a potenciális ügyfeleknek arra, hogy Téged válasszanak.

Ha Téged kezdenek el másolni, az jó jel. Ne aggódj: amíg nem állsz meg, nem fognak tudni utolérni.

A legjobban úgy tud járni a vevő és az eladó, ha az eladó olyan többletet ad hozzá a termékéhez vagy szolgáltatásához, ami egyedivé, többé teszi azt, mint a versenytársai, és azt azoknak kínálja, akiknek pontosan arra a többletre van igényük, azt akarják. Bármit el lehet adni egy embernek, amire nincs szüksége, ha akarja, de semmit sem lehet, amit nem akar, még ha szüksége is lenne rá.

Mi az a specialitás, amit egyetlen más cég sem tud, csak a Tiéd? Mi az, amiben jobb vagy (csak ezt a potenciális ügyfeleid nem tudják)

Milyen többletet, extrá(ka)t tudnál hozzáadni a termékedhez, szolgáltatásodhoz, ami nagyobb mértékben növelné az értékét a vevőid/ügyfeleid szemében, mint amennyibe ennek az "extrának" a hozzáadása kerül?

1. Találd meg, válogasd ki a tömegből azokat, akiknek igénye van, vagy akikben létre tudod hozni az igényt arra, amit kínálsz!
2. Vedd le őket a lábukról - legyenek az elkötelezett rajongóid, mielőtt még bármit is vettek volna!
3. Szánj rá időt, pénzt, bármit, ami kell hozzá, hogy megértsd az igényeiket!
4. Kínáld pontosan azt, ami telitalálat lesz ennél a kisebbségnél!

Személyesebb, az igényeket jobban értő, ahol lehetséges, emberi kapcsolatokon, kétoldalú párbeszéden alapuló módszerek jellemzik azt a marketinget, ami lassan, de biztosan átveszi a régi, divatjamúlt módszerek helyét.

Kik a legjobb vevőid/ügyfeleid? Hogyan tudnád úgy leszűkíteni a marketingedet, hogy csak nekik szóljon? Hogyan tudnád jobban fókuszálni a marketingedet úgy, hogy inkább ezzel a kisebbséggel foglalkozz többet, mint több emberrel kevesebbet?

Hogy működik most a marketinged? Rögtön az első lépésben (pl. hirdetés) eladni próbálsz? Ha igen, hogyan tudnád úgy átalakítani a marketingedet, hogy először (még mielőtt bárminek az eladása szóba kerülne) kapcsolatot építs potenciális vevőkkel, ügyfelekkel, "belopd magad a szívükbe", szolgálj rá, hogy megkedveljenek, megbízzanak Benned?

Hogyan tudnád elérni, hogy az ügyfeleid biztosan nyerjenek azon, hogy Nálad vásárolnak?

... ahogy egyes reklámpszichológusok javasolják:
tegyünk a hirdetésbe egy balekot, mert azzal tudnak azonosulni az emberek.
Biztos.
Főleg, ha balekoknak akarsz eladni.

Milyen marketing módszereket használsz jelenleg, amelyek nem működnek, nem hoznak jó eredményt? Miért nem? Nézd meg, hogy hogyan születtek ezek a marketing akciók. Mi volt a hiba? Elmaradt a felmérés, tesztelés? Csak úgy "kitaláltad" őket, a potenciális ügyfeleid megkérdezése nélkül? "Neked tetszett", ezért úgy gondoltad, a piacodnak is fog?

Mit és hogyan tudsz elkezdeni mérni a marketingedben, amit eddig nem mértél? Mit fogsz ebből megtudni? Milyen problémákat fogsz megelőzni azzal, hogy a mérést eleve beleépíted, részévé teszed minden marketing tevékenységednek?

Semmit sem ér, amit csinálsz, ha nem jut el azokhoz, akiknek csinálod. És akkora zajban, amekkora ma van, magától nem fog eljutni. Erre kell a marketing, ezért kell nagyon jónak lenned benne, ha nem megkeseredett, meg nem értett zseniként akarod végezni.

3 komment

Címkék: média kampány politikai marketing internetes ESZKÖZ

A bejegyzés trackback címe:

https://ide-oda.blog.hu/api/trackback/id/tr524338535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibapó 2012.03.27. 12:57:03

Mi van???
Orvos látott már? :)

1.szóló · http://ide-oda.blog.hu 2012.03.27. 13:44:50

@tibapó:
Elvileg így kellene "tudományosan" terjesztenem az IDEámat - csak épp nekem nincs kedvem hozzá! :(
Inkább tartozzak abba a "sikertelen" 70%-ba :)

1.szóló · http://ide-oda.blog.hu 2012.03.28. 16:31:17

A következő szakmai listákra iratkoztam fel:
(a teljesség igénye nélkül:)
- szovegirasblog.hu
- marketingcommando.hu (Wolf Gábor)
- wdm.hu (www.210.hu:)
- kaszatamas.hu
- vhkklub.hu (Surányi Ferenc)
- Online Marketing Akadémia (oma.hu)
- besocial.hu
- Tonk Emil Üzleti Akadémia
- vallalkozoiskola.hu
- marketingzseni.hu (Pálinkás Róbert)
- marketingmedve.hu
:-)
Végül álljon itt a kedvenc MOTTÓM:
"Bárhogyan teszünk is, mindig akad valaki, akinek nem tetszik a dolog. Azt hiszem, legjobb lesz, ha eztán csakis a magunk feje után megyünk."
süti beállítások módosítása